fredag 13 maj 2016

hoppas Thomas Wassberg åker ut ikväll från let's dance jag vill inte se honom i finalen, Elisa och Bianca förtjäna dem bättre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ska du kommentera på min blogg
måste du stå för din egen kommentar/åsikt.

Jag är ansvarig utgivare
Producentansvarig

Ingen kommentarspam
och bloggspam.