onsdag 9 maj 2012

kändisnöje-Rihanna designar en egen klädkollektion!

Rihanna var så vacker på årets "Met Ball" och när hon gick på röda mattan passade hon även på att avslöja att hon har planer på att designa sin egna klädkollektion! Kollektionen kommer att inspireras av hennes personliga stil och hon har redan börjat jobba på den. 

Rihanna berättade att hon vill att människor ska lita på hennes design, "Jag vill verkligen skapa en egen kollektion. Jag vill designa. Jag arbetar med designers som jag respekterar, och företag som jag respekterar". Rihanna fortsatte: "Jag vill att folk verkligen litar på mig och jag vill inte bara säga: "Köp det, eftersom att det är mitt". Hon förklarade också att kläderna i hennes kollektion kommer att spegla hennes personliga stil, och berättade: "Jag designar min egna kollektion. Jag jobbar på den nu, den kommer att återspegla min personliga stil". Vi längtar tills vi kan shoppa snygga och coola kläder från Rihannas kollektion! (omg yahoo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ska du kommentera på min blogg
måste du stå för din egen kommentar/åsikt.

Jag är ansvarig utgivare
Producentansvarig

Ingen kommentarspam
och bloggspam.