onsdag 28 april 2021

Varulven utmanar vampyren i filmvärlden 2009

Vampyrer är utan tvekan den populäraste av alla övernaturliga filmvarelser just nu. Men när varulven gör entré i nya filmen "New moon", som har premiär på fredag, så kanske det innebär en nytändning för de håriga, morrande bestarna Skådespelaren Taylor Lautner, som spelar varulv fick frågan av tidningen Boxoffice om vad som gör varulvar så bra jämfört med andra fantasi- kreatur. Varulvar är extremt starka, vilket är coolt. Men det är inte helt lätt att vara varulvsskådis. - Jag får ofta frågan om jag kan morra åt mina fans, och det är inte så roligt. Snälla be mig inte om det, säger Taylor Lautner till Entertainment Tonight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ska du kommentera på min blogg
måste du stå för din egen kommentar/åsikt.

Jag är ansvarig utgivare
Producentansvarig

Ingen kommentarspam
och bloggspam.