söndag 18 mars 2012

Big Brother: Hanna Widerstedt vill tillbaka in i BB-huset!

Hannah Widerstedt vill tillbaka in i BB-huset!
Som vi tidigare rapporterat så lämnade Hanna Widerstedt i söndagens direktsändning Big Brother-huset. Skandalbloggerskan ångrar nu att hon lämnade huset och vill återvända. "Jag har kommit ut och vilat upp mig. Frågar de mig om jag vill tillbaka så tackar jag ja. Jag vill sätta alla på plats. Jag är bara så sugen på att röra om hela Big Brother", berättar Hanna. 

Och det är inte helt omöjligt att Hanna återvänder till BB-huset igen, produktionen har nämligen diskuterat detta. "I år fick Rodney en chans att komma in i huset, så man vet aldrig vad som händer i Big Brother. Den generella regeln är att om man en gång lämnat kan man inte komma tillbaka. Men man vet aldrig vad som kan hända", berättar producenten. Det återstår att se om vi kommer att få se Hanna i huset igen! (expressen) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ska du kommentera på min blogg
måste du stå för din egen kommentar.

Jag är ansvarig utgivare
Producentansvar

Ingen kommentarspam,
och bloggspam